| Segítség kérése

Segítség kérése

Milyen képekkel, illetve tárgyakkal foglalkoznak?

A Virág Judit Galéria 19. és 20. századi kiemelkedő kvalitású magyar festményekkel, valamint szecessziós Zsolnay kerámiákkal foglalkozik.

Hogyan tudhatom meg az aukciós leütési árakat?

Az árverést követően, az aktuális aukció rovatban minden tétel mellett feltüntetjük a leütési árat, illetve erről az oldalról letölthető az aktuális leütési lista nyomtatóbarát verziója. Kérésre, faxon is elküldjük.

Hol tartják az aukciókat, illetve hol tekinthetők meg a kiállítások?

Az árverések a Budapest Kongresszusi Központban vannak. A kiállítások az árverést megelőzően 10 napon keresztül láthatók a Virág Judit Galériában. /1055 Budapest, Falk Miksa u. 30./ Az időszakos kiállításokat is itt rendezzük.

Hogyan értesülhetek aukcióikról, kiállításaikról?

Internetes oldalunkon mindig közzéteszük az aktuális kiállítások, aukciók dátumát. Ha szeretne személyes értesítést kapni, kérjük telefonon, vagy e-mailben vagy a bal oldali menü alatt taláható rubrikát kitöltve jelezze. A címlistánkra feliratkozott érdeklődőket postai úton, illetve e-mail-ben is értesítjük.

Mikor tart nyitva a galéria?

Aukciós időszakon kívül a galéria hétfőtől péntekig 10-18 óra között, szombaton 10-13 óra között tart nyitva. Az aukciós kiállítások minden nap 10 és 18 óra között tekinthetők meg.

Hogyan juthatok információhoz az engem érdeklő tárgyról?

Az aukciós katalógusok tartalmazzák a tárgyról rendelkezésre álló információkat, korábbi kiállítások adatait. Ha további kérdése lenne a tárgyakkal kapcsolatban, telefonon, vagy e-mailben szívesen állunk rendelkezésére.

Mi történik, ha személyesen nem tudom megtekinteni a tárgyat? Kérhetek-e állapotleírást az engem érdeklő tételről?

Külön kérésre szívesen készítünk önnek állapotleírást az önt érdeklő festményről, tárgyról, illetve további részletfotókat is szívesen küldünk. A kerettel együtt elkészített fotó általában segít a döntéshozatalban.

Hogyan vehetek részt az árverésen (nézőként)?

A galéria aukciói nyilvánosak, előzetes bejelentkezés, illetve helyfoglalás nem szükséges.

Hogyan vehetek részt az aukción, hogyan tudok licitálni?

Ha személyesen kíván részt venni az árverésen, kérjük, hogy a Kongresszusi Központ bejáratnál található regisztrációs pultnál szíveskedjen licitáló tárcsát kérni. A regisztráció során a nevét, címét és telefonszámát kérjük. Az aukció színhelye a Pátria terem. Az aukció során tárcsájának felemelésével tudja jelezni vételi szándékát. Az aktuális festmény fotója, illetve az aktuális legmagasabb licit összege (Ft-ban, Euro-ban, USD-ben) a színpad felett elhelyezett kijelzőn is megjelenik.

Milyen licitlépcsők szerint történik az áremelkedés?

A licitlépcsők általában 10%-kal emelkednek, az alábbi értékek szerint:

100 000 Ft - 200 000 Ft között 10 000 Ft-tal
200 000 Ft - 500 000 Ft között 20 000 Ft-tal
500 000 Ft - 1 000 000 Ft között 50 000 Ft-tal
1 000 000 Ft - 2 000 000 Ft között 100 000 Ft-tal
2 000 000 Ft - 5 000 000 Ft között 200 000 Ft-tal
5 000 000 Ft - 10 000 000 Ft között 500 000 Ft-tal
10 000 000 Ft - 20 000 000 Ft között 1 000 000 Ft-tal
20 000 000 Ft - 50 000 000 Ft között 2 000 000 Ft-tal
50 000 000 Ft - 100 000 000 Ft között 5 000 000 Ft-tal
100 000 000 Ft - 200 000 000 Ft között 10 000 000 Ft-tal
200 000 000 Ft fölött 20 000 000 Ft-tal

Mi történik, ha egy tárgyat nálam ütöttek le (én voltam a legmagasabb árat kínáló licitáló)?

A tárgy leütésekor egy leütési bizonylat készül, melyet a kollegák kivisznek önnek. Ezt a formanyomtatványt kérjük, írja alá, majd hamarosan visszahozzák önnek az iktatott leütési bizonylat egy példányát, valamint a tárgy eredetiségigazolását (egy kis ajándék kíséretében). Ha ön rendelkezik VIP kártyával, a helyszínen nincs további tennivalója. Ha ön új vásárló, 20% foglalót kérünk, melyet a helyszínen tud befizetni (nem probléma, ha a pontos összeg nem áll rendelkezésére). Garanciaként a bankkártya adatait is elfogadjuk.

Hogyan tudok licitálni, ha nem tudok személyesen részt venni az árverésen?

Ha személyesen nem tud, vagy nem kíván részt venni az árverésen, telefonon keresztül is tud licitálni, illetve vételi megbízást is elfogadunk. A formanyomtatvány a katalógus végén található, illetve innen letölthető.

Mikor és milyen módon tudom meg, hogy én voltam-e a sikeres licitáló?

Az aukció másnapján a vételi megbízást adókat telefonon tájékoztatjuk.

Hogyan zajlik a telefonos licitálás?

Amennyiben ön telefonon keresztül kíván licitálni a katalógus végén található vételi megbízást kell kitöltenie. Ha ön nem biztos abban, hogy az árverés ideje alatt elérhető lesz, lehetőség van egy maximális ár megadására (mint a vételi megbízásnál), ami azt jelenti, hogyha a vonal megszakad, vagy ön éppen nem kapcsolható, a galéria a megadott összeghatárig fog az ön nevében licitálni. Kérjük, hogy a megbízásokat legkésőbb az árverést megelőző napon juttassák el.

A telefonos licitálás menete a következő: Az árverést megelőzően egy kollegánk felhívja önt a megadott számon, hogy ellenőrizze a vonalat. Ezt követően a megadott tételeknél jelentkezik újra és önnek lehetősége van élőben részt venni az árverésen. Az összegeket Ft-ban, Euróban, vagy dollárban is tudjuk közvetíteni.

Módosíthatom a korábban leadott telefonos, vagy vételi megbízásomat?

Igen. Az aukciót megelőző napig szabadon módosíthatja a korábban leadott megbízását.

Mikor kerül sorra az engem érdeklő tétel?

Az árverések este 18 órakor kezdődnek és egy óra alatt átlagosan 60-100 tétel kerül kalapács alá.

Hogyan tudhatom meg az aukciós részvételi feltételeket?

Az árverési feltételek rovatban részletesen is olvashatja az aukciós feltételeket. Licitálás során kérjük, vegye figyelembe, hogy a leütési áron felül 20 % közvetítői díjat is fizetni kell.

Aukciós vásárlásról

Hogyan történik a fizetés?

A fizetés történhet készpénzfizetéssel, bankkártyával (Visa és Mastercard), illetve banki átutalással. (Az aukció helyszínén csak készpénzfizetésre van lehetőség)

A banki átutaláshoz szükséges számlaadatok a következők: Név: Virág Judit Galéria Kft. Cím: 1055 Budapest, Falk Miksa u. 30. Számlavezető bank: Magyar Külkereskedelmi Bank Rt. (MKB Rt.) Bankszámlaszám: 10300002-20116523-00003285 IBAN: HU 17 10300002 20116523 00003285 SWIFT: MKKBHUHB

Mikor és hol vehetem át a megvásárolt tárgyat?

Ha a tárgy teljes vételárát a helyszínen kifizeti, a tárgy azonnal elvihető. Az aukciót követően a Falk Miksa u. 30. szám alatt található galériában vehetők át a megvásárolt tárgyak, hétköznap 10-18 óra között, szombaton 10-től 13 óráig.

Házhoz szállítják a megvásárolt tárgyakat?

Külön kérésre, Budapest területén díjmentesen házhoz szállítjuk a megvásárolt tárgyakat.

Mit kell tennen, ha a tárgyat külföldre kívánom vinni?

Ebben az esetben kiviteli engedélyre lesz szüksége, amely 1-2 hónap alatt készül el. Az ügyintézést galériánk magára vállalja, de kérjük, ilyen irányú kérésüket legkésőbb az árverést követő 1 héten belül jelezzék.

Mit jelent ha egy tárgy védett?

A védett tárgyak Magyarország területét nem hagyhatják el és a tulajdonosváltozást a Kulturális örökségvédelmi Hivatal regisztrálja.

Mennyibe kerül a tárgy csomagolása, szállítása?

Ez a tárgy csomagolt méretétől, súlyától, az igénybevett szolgáltatásoktól (háztól-házig, vagy csak reptérig történik-e a szállítás, kérnek-e biztosítást) és a célállomástól függ. A szállítással kapcsolatban több szállítócéget is tudunk ajánlani, és az ügyfélnek lehetősége van a számára legkedvezőbb ajánlatot választani.

A kiadványokról

Hogyan tudom megrendelni az aukciós katalógust, vagy egyéb könyveket?

Az aukciós katalógusok és könyvek e-mailben, vagy telefonon keresztül is megrendelhetők. A könyvek internetes oldalunkon is megrendelhetők.

Cégünk adatai

Mű-Terem Galéria Kft.
Székhely: 1055 Budapest, Falk Miksa u. 30.
Cégjegyzékszám: 01-09-687505 (Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság)

E-mail: info@viragjuditgaleria.hu
youtubefacebook