A Virág Judit Galériában a korlátozások után először rendezett élő aukció számos újdonságot tartogatott. A nyitáskor csupán 50 négyzetméterrel működő galéria, most 1250 négyzetméterre bővült kiállítóterén volt látható a 66. Tavaszi aukció kortárs és klasszikus művei. A járványügyi helyzet következtében bevezetett online platformot megőrizve, egyszerre volt lehetőség a helyszínen és virtuálisan részt venni az aukción, így izgalmas online és terembeli licitharcok alakultak ki az árveréseken. A június 1-jei kortárs árverésen legmagasabb áron, 55 millió forintért Keserü Ilona Marilyn és a tenger című alkotása kelt el. Ilyen összegű leütést még sosem ért el jelenleg is aktív, magyar művész aukción. A klasszikus művek árverésén legmagasabb összegért Rippl-Rónai József Piacsek bácsi a Niklay lányokkal című festménye 220 millió forintért kelt el. Ezzel a festőművész Csontváry Kosztka Tivadar, Munkácsy Mihály és Tihanyi Lajos mellett bekerült a 200 millió forint feletti leütési értéket elért magyar festőművészek közé.

A háború utáni modern és kortárs művek iránti kiemelkedő érdeklődést jól mutatja, hogy Maurer Dóra, Ef. Zámbó István, Botos Péter, Matzon Frigyes és Hortobágyi Endre életműrekordot, míg Bak Imre hazai aukciós rekordot ért el. Korga György Évszakok című festménye 600 000 forintos kikiáltási árról indulva végül 5 milliós leütési árral kelt el.

A június 2-ai klasszikus aukción izgalmas licit harcoknak lehettünk tanúi. Gusztáv Miklós Architekturális torony című munkája 12 millió forint kikiáltási árról indulva végül 55 millió forintért, Mednyánszky László Tengerszem a Tátrában című alkotása 12 millió forintról indulva 30 millió forintért, Corini Margit Tengeri vitorlás című festménye pedig 340 ezer forintos kikiáltási árról indulva 1 800 000 forintért lelt gazdára. Az aukció kiemelt tételei közül, Bortnyik Sándor Géplovag című remekműve 150 millió forintért, Munkácsy párizsi szalonok világát idéző Párizsi nő című festménye 70 millió forintért kelt el.

Körpanoráma