Magyar Iparművészeti Főiskola két év, mestere: Lantos Ferenc. 1980: József Attila-emlékkiállítás, I. díj; Mozgó Világ, Aszú-díj; 1981: a pécsi VII. Országos Kisplasztikai Biennálé díja; XI. Országos Grafikai Biennálé, Miskolc, nagydíj; 1985: a miskolci XIII. Országos Grafikai Biennálé díja; 1987: FŐFOTÓ díja; 1990: a Tihanyi Kisgrafikai Biennálé díja; 1992: Munkácsy-díj; 1993: a miskolci XVII. Országos Grafikai Biennálé díja; 1998: Soros-díj; 2000: New XERTOX indiai ösztöndíj; Orientation Grant Indiai díj. Pályája kezdete óta tökéletes szabadsággal és jó értelemben vett gátlástalansággal közlekedik a XX. század második felének stílusai és áramlatai között, s teljes felhőtlenséggel, aggálytalansággal veszi birtokba a legkülönfélébb eszközöket. Épp ezért jól körülírható korszakai sincsenek, munkáit csak intenzitásuk mértéke és tárgyuk minősíti. 1981-től résztvevője a Nemzetközi Mail-Art Mozgalomnak. 1982-ben megalapította a XERTOX csoportot. Festményei, assemblage-ai az arte povera, az absztrakt expresszionizmus, a pop-art és a Fluxus jegyeit egyszerre viselik. A 90-es években egyre jobban érdeklődik a keleti, főként az indiai kultúra iránt: munkái ennek révén egy sajátos szinkretista formarenddel gazdagodtak. ~ talált töredékekből építkezik – mentális, gondolati és praktikus értelemben egyaránt -, munkáiban így a gondosan, szinte akadémiai áhítattal megfestett felület azonos vizuális és tartalmi értéket kap a csokoládényomokkal pettyezett, foszlott ezüstpapíréval; a meteorológiai jelentés ecsettel írt másolata az átrajzolt-átfestett családi polaroid-felvétellel. A munkák lazasága, tudatos slendriánsága mögött a véletlent és az esetlegest következetesen, építőelemként használó szándék működik, mely a felületek szimbólumözönét egymást kiegészítő helyekké, meditációsorrá erősíti, s ennek köszönhető, hogy ~ tárgyai valami furcsa komolyságot és donquijotés heroizmust sugallnak.